lørdag 18. oktober 2008

Vennindekveld!

Fredag kveld var det sammenkomst for oss på jobben og noen venner utenom. Vi kosa oss med gryterett,godis og mye tull ;) Alt i alt en hyggelig kveld som for min del endte med at jeg ikke kom meg i seng før 02.30! Godt vi har så snille besteforeldre på begge sider som tar på seg nattevakter :)

Her er det bilder av de som jobber på den delen av bedriften som er "verna".
Anne Karin er litt stolt over den nye sveisen som har blitt klippet i dag!


Her er det to som er mer av det "normale slaget som gikk "nøtts" i nøtteskåla!




En til av de som er på "verna" avdeling! Koselige damer dessa to på verna ;)


To gode venner Unn Therese og Anne Karin!

Takk for en hyggelig kveld, håper det ikke blir lenge til neste gang :)

8 kommentarer:

Anne Karin sa...

åh herregud!!! Jeg ler så tårene spruter... =)
er det mulig å se så jævlig ut???
Takk for den du, Laila..
Unnis ser ut som den uteligger`n på siste der og jeg ser tilbakestående ut.. Hahaha, jævlig bra bilder...

TIA sa...

Hehehehe.... morsomt å se !! *lol* Vurderer sterkt etter disse bildene å handle et anna sted. De to fra din vernede del kan jo skremme hvem som helst til en annen butikk :..:-p

Hentet trekket i dag. Birgit var så snill å bytte om for meg. Milde himmel for en forskjell !!! *dåne* :) egt

Hjerterom Laila sa...

Hehe...ja Anne Karin, flere som ler seg skakke av bildene...dere er jo bare hælt ville jo! ;)


Så bra Tia! De som jobber på "verna" er egentlig veldig snille og de dagene de ser ut som verst så er de på lageret ;) Hihi!

Håper virkelig at dette trekket holder fargen sin :)

Kath sa...

Tusen takk for en artig kveld Laila:)Eller jeg burde vel kanskje takke to andre mest for det!!Veldig lekre bilder synes jeg.Det er godt damene har flest gode dager på jobb;)Koslig å få være med dere!!Ps:vet nå egentlig ikke helt hvor normale de nøttedamene der er heller jeg da....Er det mulig å stirre så intenst ned i ei nøtteskål da???!!!

Hjerterom Laila sa...

Hehe...ekke no rart en stirrer intenst ned i nøtteskåla når en ikke får røre de andre skålene med godsaker i på bordet ;)

Anne Karin sa...

uffda... var ikke meningen at jeg og unnis skulle skremme folk til andre butikker...;p så laila.. next time... -what happens in Redalen, stays in Redalen...!!

Anonym sa...

Lattermusklene har VONDT etter går dagen hehe. Så bildene på jobb i dag og lo så tårene trillet, måtte forklare ett par kunder at vi hadde hatt sammenkomst og at vi nå var erklært vernet bedrift hehe.
Bare gleder meg til neste gang....

Anonym sa...

De gærne har det godt sier jeg bare!!! Hehe, får ikke håpe altfor mange kunder er inne på denne sia, ikke sikkert de synes det er "trygt" å handle av oss :)