mandag 24. november 2008

Sydd bukse i str 86 og en veske!

Dette anbefales for alle som er glad i Kylling! Kjøp en fersk kylling og helstek den etter anvisning på pakken...jeg måtte gå til innkjøp av en del krydder som vi vanligvis ikke har her i heimen, men jammen var det verdt det for denne ble gooood!


Har vært hos optikeren i dag og ettersom jeg ble ferdig der så tidlig at det fortsatt var parkering igjen så kunne jeg jo ikke la den parkeringa gå til spille ;)
Det ble en tur på Bernina og det eneste kjøpet ble en stoffbit og to knapper!
Men jammen trur je ikke at hu sjølveste dama der klarte å overbevise meg om at jeg må ha ny maskin....men da må jeg jo få solgt den jeg har først og den er jo helt super så jeg vet ikke helt om jeg tør! Ønsker meg penger til jul hvertfall! ;)



Har også sydd en veske...denne har vært ferdig lenge, men jeg har ikke hatt batteri i camera, så derfor er den ikke blitt blogget!


Skikkelig 70 talls overall med super passform og god strikk i bena!
Angrer meg for at jeg ikke tilpasset stoffet litt mer når jeg klippte så jeg kunne fått en litt mørkere front...men, men!






Ingen kommentarer: