søndag 21. desember 2008

Vi har fåt et nytt familiemedlem!

Her er supersøte Snehvit!


Emilie har endelig fått sin veldig etterlengtede pus! Her har hun sitt fulle hyre med å finne litt kattesnacks til pusen som akkurat har kommet i hus. Dette var veldig stas. Første kvelden ville pusen lukte og titte gjennom hele huset.


I dag er pus blitt veldig god venn med Emilie som for anledningen er pyntet for hun har vært med bestefar sofus og pyntet juletre..og da må en jo ha kjole må n skjønne!









6 kommentarer:

Anne Karin sa...

Så søt Emilie er:) Og veldig julefin!!!
Og det ser ut som pusen ble godt mottatt=)
Gratulerer med nytt familiemedlem.

Hobbygåsa sa...

Ååå så nydelig pus, ja nå kan jeg tenke meg hun er glad Emilie. Jøss sånn som hun vokser da, hun er jo blitt en liten dame! Søte er de begge to!
Har nettopp vært på Kath's blogg og sett de flotte julemusene hun har laget - hmmm - har du solgt symaskinen din??
Ønsker deg og dine en God Jul!

Kath sa...

Søte pusen!Også så kjælen da!!GOD JUL!!!!

Hjerterom Laila sa...

Ja, de musene var så søte så jeg og maskinen skal kose oss i morgen ettersom Kath har vært her med museoppskrift :) Har ikke solgt syvennen enda...jeg får ikke bestemt meg for en pris..er så glad i den maskina og ama :)

TUSEN TAKK til Kath-mannen som har tatt seg av klumpeklipping på snehvit :)

Anonym sa...

Nydelig pus dere har fått dere. Håper dere hadde en flott julefeiring og at dere får en fin romjul. Klem fra meg!

Maria Forsberg sa...

gratulerer med nydelig pus,god jul til dere alle:)Hilser fra alle her