fredag 23. januar 2009

Tøffelheltene Laila & Lene!

Jeg har lurt Lene til å være med å sy Tøffler :)

Første bilde ut er av mine modererte tøffler...aaaaalt for smale for mine totser, så om det er noen der ute som har smale...veldig smale....tottelotter så gi meg et pip så kansje det vanker et par nye tøffler på et par smale tottselotser ;)


Måtte pynte med litt dekorsøm og knapper :)


Og maskinen min er virkelig verdt et bilde...er sååå glad i denne halvgammle herligheten.


Knappisyings foten er gull verdt. Hadde det ikke vært for den så hadde nok mange prosjekter ligget uferdige i kriker og kroker her. Knapper festes på noen sekunder. Me like A LOT !!!


Og her er Lenes aller første tøffler :) Superfine ble de!


Et par søte treknapper gjode seg :) Jeg som har sydd de på når tøfflene var ferdige...derfor er de litt vindskeive....men det vitner jo bare om at det er håndarbeid!




Tusen takk Lene for en veldig koselig dag :)
Irene kom også innom på en te kopp og vi koser oss i hverandres selskap...gromjinter detta her ;)
Håper det blir flere sånne dager og alle som vil være med å sy er hjertelig velkommne :)










5 kommentarer:

Kath sa...

NICE!!!Ser ut som sandwichprisippet er i boks;)

Hjerterom Laila sa...

Hehe! Jupp...fikset det jeg :)

Maria Forsberg sa...

Har veldig lyst på et par tøfler eg:)..he he smal fot og greier

Hjerterom Laila sa...

Jammen jeg sender de mer enn gjerne til Særp :)

TIA sa...

Å så koselig det så ut !!!!!!! :) fine tøflene og !