fredag 29. mai 2009

Diverse visa!

Drev å lette etter noe bilder av brudebuketter da jeg fant disse bildene av meg og far. Det er nok en viss likhet mellom meg og Netta ja :)


Dette skulle egntlig være med i det forrige innlegget! Ronny har vært så flink å satt inn nytt vindu på rommet til Emilie også har vi satt inn et vindu der som parabolen er for å få litt lys ned i kjelleren som vi forhåpentligvis skal innrede snart :)



Netta har fått låne den elektriske motorsykkelen til Emilie! Litt stolt!






Kjellervinduet mitt =) Fiiiiiiint!






2 kommentarer:

Anne Karin sa...

Trudde det var bilder av Netta, jeg... jammen er hun lik deg, gitt...:) Du har rett og slett klonet deg sjøl...!!

Hjerterom Laila sa...

Hehe...ja jeg har sånn drivhus i kjellern som je driv å eksprimenterer litt i ;-)