søndag 29. november 2009

Da er bloggen stengt og kun innviterte leser har tilgang til den, Me like!!! =)

I dag er det søndag og det skal støvsuges og vaskes gulv, oppvaskmaskina går og vaskemaskina står for tur! Senere bærer det til Helliroa for en "prat" Skrekk å gru!!

Tia og Kath har nesten akkurat dratt etter en helg her :)
Tusen takk for super innsats på jobben, tross stort kjøpepress, brente jammen meg bort MYE penger takket være de to i helga!

Tia kom torsdag så kjekk med ny Bergans myrull kåpe, sånn MÅ jo sef jeg ha! Jaja!! Så etter å ha tråla alle butikkene på Lillehammer og tvingt to stakkars ung gutter på G-sport til å ringe rundt til alle butikker i Oppland/Hedemark for å få tak i den pokkers jakka som alle var utsolgt for ,så endte det opp med nettkjøp fra MX :)
Blir jeg nok god og varm tenker jeg!



Lørdagen på jobb gikk med til å fly skytteltraffik mellom butikken vår og Voice, de hadde 50% på alle varer, så det ble en dyr/billig (alt ettersom hvordan man velger å se det) dag på jobb!
I tillegg tvingte Kath meg til å kjøpe julestjerne til vinduet, for den skulle opp lørdag!!
Takk og lov så fant jeg no anna enn det papir skvipet som er alle steder, så da er det greit ;)
Takk for en fin helg jenter, tross en noe fraværende Laila på lørdag!
Og takk for god mat du laget til oss Tia =)

1 kommentar:

Kath sa...

TAKK snuppa for en strålende helg og at du åpner huset for oss gale kvinnfolk!!!!!!!!Koser meg fælt!!!!!