tirsdag 1. desember 2009

Innflytting på Moelv =)

Ei lita Emilie som endelig har fått nytt rom har fått på nattkjolen og er klar for senga :)
Hun sov hele natta i egen seng, ikke vanlig!! Netta våknet MYE men det har gått seg til!
Mor pakker ut kjøkkenting og klør seg i hodet over alt rotet ;)

Slavene mine Kath og Far skrur sammen flatpakker som om dom ikke sku gjort no anna ;)

Da kitchen =)




Netta Petta den dagen vi fikk overlevert nøkkelen...
Jeg og Netta var her alene og ventet på sofaen og senga, desverre så hadde ikke jeg klart å tenke så langt som at det sto nøkkel i alle dørene her så selvfølgelig så klarte Netta å låse seg inne på et rom :( Da var jeg ikke høy i hatten! Netta sto å gråt og ropte "Mamma hente meg" mens jeg desperat prøvde å få henne til å vri litt på nøkkelen så jeg fikk dyttet den ut....og vi fikk det til....det pågikk vel bare i 5min...men det var laaaange minutter! Stakkar Netta min...





Ingen kommentarer: