mandag 24. mai 2010

17 mai.

Emilie og Netta er klare for å gå i tog sammen med barnehagen før det bærer ut for å spise og ikke minst få kjøpt heliumsballonger :) Vi hadde en veldig fin dag!


Jeg syns jeg gjorde et skikkelig kupp da jeg fant disse muffinsformene hos `Søstrene Grene`.......men jammen sa jeg kupp....de kollapset helt inne i ovnen, så det ble ikke de beste muffinsene hva angår utseende,men de ble da spist opp :)




Når man ikke hører på mamman sin så får det konsekvenser og da må det noen ganger drastiske tiltak til ;) Her er det dyrebareste til Netta og Emilie beslaglagt inntil de beviser at de kan være snille med hverandre. Nintendo DS og Bamser med smokker er pent plassert i kurven!





3 kommentarer:

TIA sa...

Hehe, må le litt av kurven. Godt å se at det ikke bare er mine som får konfiskert eiendeler.

Hjerterom Laila sa...

Hehe....ler av det selv i ettertid, men når det står på så er det ramme alvor! ;)

TIA sa...

Oh yes! Her er det før legging, fæle mamman tar Kajas kanin om ikke duracellen legger seg pent ned. jonas syns slike metoder er skrekkelige... hehe.