mandag 19. juli 2010

Penger som brenner i lomma MÅ brukes ;)

Var innom Skeidar, Bohus, Europris, Jysk (der handler man IKKE) ,ruen møbler og Pytt og Panne på lørdag for å lete etter tv bord og hagemøbler! Førstnevnte fant vi *les jeg* ikke,enten er det feil mål eller feil farge eller feil finish! Oh mææn ;) Men! Vi møtte Rune og Kath på Pytt og Panne og det endte opp med at vi fikk en knallpris på bord med seks stoler og puter til "gi bort" pris! Og etter litt drama med farge på putene (for de måtte være lilla og Kath skulle ha de lilla som var i butikken....en tlf til Hønefoss og de kunne sikre Kath nye lilla puter) så ble det både møbler og stæsj :) = Førnøyd Laila :) Og en kansje ikke like fornøyd Bjørn Erik som måtte skru sammen dritten ;)
Så koselig ;)

Og i Stavern snublet jeg jammen inn i en butikk hvor alt var nedsatt med opptil -70% og da fikk jeg endelig kjøpt meg kakeform med fat som kaken kan både stekes og serveres på. Rice silikonbrødform, teklype, silikon eggebørste, lilla kluter og halloween muffinsformer :)

Og på Anvik gård var det en liten interiørkrok hvor jeg fant denne:



Ny lysekrone fra Sia som snille Bjørn Erik skrudde sammen og hengte opp og nye krukker med orkide fra gammlejobben min Mester Grønn :)

1 kommentar:

Aina sa...

Nydelig lysekrone! :)