søndag 18. mai 2008

BARN ER IKKE ALLTID LIKE GREIE! (mildt sagt)

Emilie har i flere uker nå ikke sovnet før hvertfall et par timer etter hun har lagt seg for det er alltid noe som må skje, hun er sulten, tørst, må tisse eller må ha ditt og ha datt. Flere kvelder nå har vi sagt at dette må det bli slutt på, men ingen forbedring har vært å spore. Det som er det kjedeligste er jo at hun i tilegg til å "plage" oss så vekker hun Netta med masinga si. I kveld tok det helt av og jeg besluttet at NOK ER NOK! Hun fikk et par advarsler om at hvis det ikke ble slutt nå så kom jeg til å ta alle ponniene hennes og at hun ikke fikk de tilbake før hun lærte seg å høre på hva vi sier. Da ble det hvertfall ramaskrik og jeg er sikker på at besteforeldrene rundt svingen kunne høre henne! Netta våknet og ble urolig i tilegg, så jeg tror lydnivået her var et par desibel høyere enn hva som er sunnt en stund.

Derfor har jeg en pen liten ponni rad på benken som er BESLAGLAGT inntil videre!

Ingen kommentarer: