onsdag 7. mai 2008

Netta sover på eget rom

Nå er det slutt på sying på kvelden for Netta har begynt å sove i senga si på rommet sitt hvor jeg også da har syrommet mitt! Vi mangler liksom et rom for tia! Hun var kjempeflink og sovnet helt av seg selv...gikk litt tid, for hun lå og kikka seg rundt ei stund. Hun sovnet kl 8 og sov helt til 4, da fikk hun litt melk og sov videre til kl 7....JUHU!


Storesøster deler gladelig av brødskiva si med lillesøster. I går fikk Emilie lov til å spise et pølsebrød, Netta fikk øye på det og kravlet seg frem og tok et stort jafs mens storesøster var opptatt med å se på tegnefilm!



På mandag kom Cathrine L innom jobben og hadde med seg den grønne buksa og den rutete skjorta til Netta. Det var kjempefint Cathrine, gleder meg til å bruke dette i sommer!

Ellers så har jeg nappet med meg litt smokkelenker og en bordleke, plutselig så dukker det opp nye behov og nå er det tid for å begynne med smokkelenker! Emilie har fått seg nye truser også et nytt hårbånd/ørevarmer til litt varmere dager. Hele garderoben må byttes ut for hun vokser enormt!

Ingen kommentarer: