onsdag 21. mai 2008

NY VOGN!

Netta har fått seg ny vogn...
Brio Happy i fargen Lilla!
Utrolig lett vogn som i tilegg har en romslig bag til den lille.


Med stormtrekk så blir den lun og god samtidig som den er åpen når en har klaffen på stormtrekket nede.
Blåser det ille ute så vipper en opp klaffen på stormtrekket og da er vognen klar for vind og vær.
Skulle ikke vært meg imot og ligge der og ta en lur!
Netta har prøve sovet og det funket som bare det, for hun sov i over to timer!


På varme sommerdager kan en vippe opp bakdelen på kalesjen og få lufting men samtidig beskyttelse mot insekter.
Bagperioden synger på siste værset som en kan se her!
Fairytale sengetøyet passer helt perfekt i fargene...se bare her:





5 kommentarer:

TIA sa...

fin den var ! ;) Ikke nok med at jeg må styre unna Reflex, må visst styre unna bloggen din også *lol* Solgte ikke du nettopp Happyen din da? ;)

Søt Netta er ! ;)

Hjerterom Laila sa...

Joda, jeg solgte nettopp happyen, men det er jo stooor forskjell på Råsa og lilla ;) Også på den rosa hadde jeg vendbart understell og det er mye tyngre en det som ikke er vendbart :)

Maria Forsberg sa...

nusselige bilder av vogna,sengesettet og mest av alt Netta

TIA sa...

Hehe... okei ... :)
Vi har også fått ny vogn i hus... P&T vibe.. ;) Så nå må jeg velge, den eller den doble Duowalkeren. Har du noen gode tips? Hehe.. vil jo gjerne ha begge jeg da... de er jo så forskjellige !! :p Ligger bilder i bloggen av den ;)

Kath sa...

gleder meg til fredagen uansett jeg,meeen ble jo litt nysgjerrig nå da:) Men det var vel meningen tenker jeg hehe!!!gleder meg hvertfall til å trille lilla vogn!