onsdag 25. juni 2008

Jeg har blitt TAGGET!

HEKLA har taget meg og jeg må herved besvare disse spørsmål!

Hva gjorde du for 10år siden?
Om jeg husker rett så bodde jeg vel sammen med Maria og Kath, jeg var 16 og gikk på blomsterdekoratør og hadde vel akkurat truffet min kjære Ronny :) Det var tider det!!!

Nevn 3ting du har på "gjøre lista" i dag:
1. Lete opp en ny ringehjelp/ansatt til butikken.
2. Kjøpe meg olabukse (noe som er et mareritt..olabukse ble kjøpt og må under synåla og litt før den er ok til de "lange" beina mine!)
3. Sy ferdig topp og leggings..kansje få begynt på olabuksa..

Snack jeg liker:
Lackerol..lilla...herlig!
Alt potetgull...digg,digg,digg!
Salt lakris!

Ting jeg vil gjøre som milliardær:
Dvs når jeg blir det, for det er jo ikke lenge til ;)
Bygge en GIGA MEGA SUPER BRA REFLEX LILLEHAMMER barneutstyr og klær butikk!
Også ville jeg hatt meg en Honda CRV.....jepp!

Steder jeg har bodd:
0-15år Gjøvik
15-18år Moelv
18 og til nå.....Redalen!

2 kommentarer:

Kath sa...

Skulle virkelig ønske jeg kunne være ringehjelpa di...sukk...
Har hatt en flott dag med Netta i dag-hun er jo like strålende blid hele dagen:)

Hjerterom Laila sa...

så godt å høre..jeg er heldig som har deg :)