søndag 8. juni 2008

Lever i tvilsland!

Nå er vi på sofajakt! Eller rettere sagt jeg er på sofajakt, Ronny er snill og lar meg velge (tror jeg!) Syntes denne fra Ikea er ganske kul...men innerst inne så vet jeg at den er et lite H.... å sitte i, så da er den vel egentlig uaktuell, men jeg klarer ikke helt å slippe taket på den!


Dette er samme sofa i annet stoff som er på tilbud og da blir jo jeg ivrig! Om vi vil ha denne typen sofa så må det bli 2+3+stol

Skeidar har også en type som er god å sitte i..passe mørk og passe lys beige farge med tanke på unger! Stramme linjer som kan fremheves eller mykes opp med puter. Og med denne ser jeg for meg at jeg har mange muligheter når det gjelder farger på puter. Den er nok like fin med rødt til jul som den er med brunt til høsten osv....
Problemet med denne er at den er rimelig stor og vil ta ganske mye plass i stua, men på den annen side så er det jo sofaen som brukes i stua da, det er jo ikke meninga at en skal sitte på gulvet heller!!
Synspunker og meninger tas imot med TAKK :) Eventuelt erfaringer med lyse sofaer og små barn!


3 kommentarer:

Kath sa...

Kjøp alle!!Den ene bruker du,en kan du ha i kjelleren så lenge og en kan stå hos meg-også bare bytter du:):)!!!

TIA sa...

Er det Ektorp de fra Ikea? Vi hadde det før, og ja de blir et h... etterhvert.. hehe. Ryggputene lever sitt eget liv, og bir lett "deformert" etter kort bruk, man banker dem jo bare opp igjen, men det blir man temmelig lei av.. :) Og sitteputene skled hele tiden frem. Myk og god, men putene er møkk... syns jeg da. hehe ;)

Den fra skeidar så vi også på, men endte med en som er omtrent helt lik, bare løse puter i ryggen. Sittekomforten var omtrent lik, og den er kjempegod !! ;) Jeg ville gått for den skeidar sin ;)

Lykke til !

Anne Karin sa...

Syntes den fra Skeidar var fin jeg, frøken Fryd:)
Og om du velger den du sa som hadde litt smalere armlener, så må det jo bli ypperlig=)

Eller så var sofa nr 2 fra Ikea veldig fin å se på, da. Jeg aner ikke hvordan den er å sitte i, for på Ikea har jeg ikke akkurat vært etter at jeg fikk gutta..