fredag 26. juni 2009

LØP Å KJØP!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har fått meg det jeg har ønsket meg leeeenge!



Jeg og TIA var på nattåpent i går og hovedmålet på turen var sømsenteret.
De har hver nattåpent en bolle med kuler hvor du trekker en kule og ut fra hvilke farge det er på kulen så får du alt fra 10-50% på alt du handler.
Jeg fikk en grønn kule som inndikerer at jeg da har 40% avslag.....hadde du klart å la være å kjøpe en ting du har hatt planer om å kjøpe lenge da?
Så nå har jeg "spart" 10.000 kr på en ny symaskin som også kan brukes til brodering...gjett om jeg gleder meg til å prøve denne herligheten :)










aurora 440 QE med broderimodul.
I alle sammenhenger det du har behov for.
Aurora er en sensasjonell nyhet.
Med denne blir sying en glede - lekende lett.
Den enkle bruksmåten av et utall av muligheter gjør aurora til symaskinen
du har behov for i alle sammenhenger.
Med aurora får du til det du ønsker.
Lekende lett skaper du lekkert sengetøy, nattkjole og behagelige tøfler.
Modellene har 180 ulike sømvalg, med nyttesømmer og 3 forskjellige knapphull.
Du har lagringsmulighet for dine egne favorittsømmer eller motivkombinasjoner,
90 - kan på en enkel måte lagres for senere bruk, - når som helst.


Meeeeeeeeeeen!
Det er med tungt hjerte at jeg innser at jeg må selge Berninaen min :(

Noen som er interesert??










activa 230
For den som i tillegg vil ha valgmuligheten.
Resultatet foreligger uten vanskelige innstillinger,
om det gjelder reparasjon eller søm av klær oppnås dette med activa 230.
Med 70 nytte- og motivsømmer, sensorstyrt automatisk knapphullsøm,
7 BERNINA-føtter med utstyrboksen som en del av den kompakte maskin,
blir sying enda mer tilfredsstillende.

Anbefaler denne på det varmeste til alle som syr eller har et ønske om å begynne å sy.

Å starte på en "billig" maskin er bortkastet for da ser du uansett ikke gleden i det å sy for maskinen lager masse problemer for deg...snakker altså av erfaring.

Min snille svigermor ga meg maskinen hun hadde brukt etter at hun selv kjøpte seg bernina og det var stor forskjell på gleden over å sy på den gammle maskinen kontra denne berninaen :)

2 kommentarer:

Katrine sa...

Fyttikatta!! Grattis! Skjønner godt at du kjøpte ny symaskin. Så artig med brodering. Har en kusine som har det og gjett om jeg er missunnerlig:) Blir spennende å følge deg fremover:) God helg!!

TIA sa...

Grrrrrrrattis vennen, vel unt !!!!! :D