mandag 8. juni 2009

Mor sin bursdag =)

Vi feiret mor i Helliroa med strålende solskinn god mat og gode kaker =)


Far og Emilie koser seg med kake.

Bestefar var også på plass.

Mor har plantet noen fine tulipaner!




Netta spiste selv, så klærne var nesten klare for søppla innen kvelden var omme!

Ronny driv å innbiller seg at han er turner. Men han er flink da, jeg hadde ikke klart det! Emilie ville nok gjerne tenkt seg å klare sånn hun også! Kan tenke meg hun syns pappa er skikkelig kul!




Snurrings på gang!





Oldefar til jentene koser seg sammen med dem =)


Mor og Tante pose ser på blomstene i beddet..



Fine, friske, glade farger =)



Og mer turn...legg merke til luftslottet( ser vel egentlig mer ut som et kapell når jeg ser nærmere etter!) mitt på nabotomta! Det er lov og ikke minst sundt å drømme ;-)
Netta koser seg i gresset :)



Snille oldefar som orker å trille Netta på sykkelen til Emilie.












2 kommentarer:

TIA sa...

For noen fantastiske bilder !!

hjerte hjerte :-p
(fader asså,prøvde det tegnsettingstipset ditt også jeg, men fant det ikke der heller.... :-P )

Hjerterom Laila sa...

Hehe! Hjerte hjerte funker like bra ;)