mandag 22. juni 2009

Søndagstur til Oldefar!

Endelig kom vi oss til Oldefar (min bestefar), vi er der alt for sjelden! Jentene koser seg veldig når vi er der og Oldefar er nok veldig glad i å leke med jentene.
Jeg må si at jeg er imponert over mobilen min...første bildet her er klippt ut og forstørret opp ut fra et bilde av han og Netta og det er jo ikke så helgæli!

Sjekk den solsikka da...en stor solsikke i midten og mange knupper rundt og enda fler knupper var det under!
Disse blomstene har stått her så lenge jeg kan huske. Husker jeg og Nina laget sølekake med sånne blomser i en gang!


Og fine stemor i alle mulige farger!








Oldefar og Netta :)













Fin utsikt fra verandaen :) Mimrer tilbake på varme sommermorgener da jeg var her på overnatting som liten jente og bestefar klippet gresset mens jeg og bestemor koste oss med jordbær..mmm.. :) Huff så leit at bestemor ikke er her lenger :(
Pappa er kul pappa og kjører jentene i trillebår!






Netta måtte hilse på kuene til Emil som beiter rett ved huset vårt før vi gikk inn.





Ingen kommentarer: